[Linux] RedHat 7.2 ve AC97 onboard ses kartı

From: Onur ERDOGAN (lastn@yahoo.com)
Date: Sat 06 Apr 2002 - 19:04:11 EEST

www.viaarena.com/?PageID=69

adresinden kt266a chipsetli anakartım icin audio
driveri indirdim Readme dosyasında dedigi gibi gerekli
dosyayi install ettim.

simdi ses kartim calisiyor fakat biraz sorunlu. startx
baslattigim zaman yaklasik 30sn sonra acilis sesi
geliyor. XMMS de mp3 dinlerken playlistte bir parcadan
digerine gecmesi yaklasik 1-1.5 dakika zaman aliyor.
yani bir takılma soz konusu bunu nasıl cozebilirim?

Anakart Epox 8kha+
duron 1GHZ islemci
256 ram