[Linux] Re: upload size

From: Evrim ULU (evrim@envy.com.tr)
Date: Fri 05 Apr 2002 - 18:38:27 EEST

Bekir G=F6z=FCbenli wrote:
> Herkese iyi ak=FEamlar
> redhat 7.2 de php.ini den upload size'ni 5 MB yapt=FD=F0=FDm halde hala=
 2 Mb dan=20
> b=FCy=FCk dosyalar=FD upload yapam=FDyorum. Sebebi ne olabilir.
> Te=FEekk=FCrler
>=20
>=20
>=20
apachede bir kisitlama olabilir.
birde.. hatirladiim kadariyla o upload formunun icinde MAX_SIZE die=20
hidden bir variable olmasi lazim.
bu arada.. uploadin php ile bir alakasi olmamasi gerek file size=20
limitte.php.ini de degistirdiin
en fazla php'nin is_uploaded_file($_FILES[bidi bidi]) sinin return=20
valuesunu degistir. yani tmpfile
2 megden buyukse false don ki dosya gelmemis gibi gorunsun..

saglicakla.

--=20
Evrim ULU
evrim@envy.com.tr / evrim@core.gen.tr