[Linux] Re: KDE 30

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Fri 05 Apr 2002 - 18:06:45 EEST

SuSE kurulumlarında hic bir sorun yasamiyorum.
kurmadan once mutlaka kde 3.x eski bir surum varsa kaldirmam gerekti. sonra
KDE web sitesinden SuSE 7.3 icin i386 dizininden kde30 icin bulunan
(yaklasik 102MB) dosyalari indirdim.
sonra bulunduklari dizin icinde iken
rpm -Uhv --nodeps --force *.rpm
kuruldugunu goreceksiniz. ben iki kere bu konutu calistirdim ilkinde qt
dizinlerinin bos olamadigini soylemisti ikincisinde sorun yoktu.
kde2.x baslattim ->denetim masasi->login manager->arayuzler bolumunden
kde3'u ekledim.
yueniden baslattigimda kde3 secenekler arasinda gorunuyordu.
Belki bu islemleri diger arkadaslar daha kolay sekilde yapiyor olabilirler,
onerilerinizi bekleriz. ben bu sekilde kurabildim.
Not: KDE 3.0'in 2.2 den pek bir farki yok. gorsel acidan bakmazsaniz.
www.bursa-linux.org