[Linux] Re: iptables ile mail servera oncelik ve bant genisligi

From: Dogan Zorlu (doganzorlu@doganzorlu.com)
Date: Fri 05 Apr 2002 - 02:53:33 EEST

çogu dagitimda standart olarak geliyor. Guncel dagitimlarla gelen pekçok
kernel de QoS enable derlenmis.

# tc

komutunu root olarak verdiginizde birseyler söylüyorsa (yok disinda tabii
ki) sizin sistemde de yuklu demektir. Kernel in QoS destegini nasil check
edeceginizi bilmiyorum. (Ben RH ile gelen standart kernel kullanmistim ve
onlar öntanimli olarak enable idiler. SuSE serisi de ayni. Diger dagitimlari
bilmiyorum)

Bir arayayim mutlaka yedegi biryerlerde vardir. Bulunca gönderirim.

Dogan.