[Linux] red hat linuz7.2 kuramadım

From: Alpay GÜNE (alpaygunes@hotmail.com)
Date: Tue 02 Apr 2002 - 20:03:01 EEST

Merhaba
Ben windows an usanan ve artık linuz kullanıcısı olmak isteyen biriyim
linuxu arkadaşın bilgisayarına kuduk ama bede sorun çıkartıyor

 sorun şu
*CD1 i takıyorum restar çekiyorum sonra linuk başlıyor birşeyler yapmaya
*ekrana bir seçenekler geliyor F1 F2 F3 F4 ben birini seçiyorum başlıyor
kurmaya sürekli yazılar geliyor
ve penguenin resmini net bir şekilde sol üst köşede görünüyor bir sürü
satırdan sonra
ensona

kernel panic...(gibi bir satır yazıyor ve bekliyor)
ben nerede hata yapıyorum?
iyi günler