[Linux] Re: KDE 3 cikti

From: Cetin, Gorkem (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Fri 05 Apr 2002 - 16:15:17 EEST

Merhaba,

> paketi kurmak icin ayrica baska paket indirmemiz gerekiyormu. sitede
> qt nin ve bir kac daha progun yenileri gerekir diyor. ancak ftp
> sitelerinde kde3 stablerinde bir de qt vs dosyalar var bunları
> indirdigimiz taktirde yine de qt ile veya baska prog indirmemiz
> gerekecekmi.
>
> tum paketleri tek bir komut ile kurmak mumkun olurmu. ne yapmaliyiz.

Qt ve qt-devel ile isinizi halledebiliyor olmaniz gerekiyor. Tum pakeleri
bir dizine atin ve rpm -i *.rpm komutunu verin. Ancak bundan once mutlaka
eski KDE'ye ait tum paketleri silin.

Bakalim, o zaman ne hata verecek?

Eger otomatik guncelleme desteklemeyen bir dagitimla calisiyorsaniz bu
islemleri yukaridaki gibi elle yapmaniz gerekiyor.

Ancak kisisel/nacizane onerim, KDE 2.1 ya da ustu bir surum kullaniyor ve
masaustunde her seyin mukemmel olmasi gibi kaygi gutmuyorsaniz KDE 3'un
size verebilecegi pek bir sey yok. Biraz daha fazla goz zevki, belki 3-4
guzel uygulama.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S