[Linux] Re: Network Printer

From: guray@uludag.edu.tr
Date: Thu 04 Apr 2002 - 15:17:39 EEST

O yazicinin kendi ozel bir yazilimi var ...
Portnavi miydi neydi oyle bir yazilim ile haberlesiyor..
Tavsiyem ise
sitesine gidip bakarak linux icin her hangi bir yazilimi veyahut driver vs.
bir uygulama var mi incele ...
Oncelikle driver cd sine bak belki orda bir seyler vardir ..
ben o cd ile ugrastim ama linux ile ilgili bir yazilimi var miydi dikkat etmedim ...
o yazicinin ayrica agda gozukme gibi bir durumu vardi ...
onu saglayabilirsen zaten samba dan kullanabilme imkanin dogar ...
Irmak'a sor o ugrasmisti bi ara .. (agda gorunebilmesi icin)