[Linux] USB modem ve PPPoA

From: Korhan GURLER (korhan@netkeyfi.com)
Date: Tue 02 Apr 2002 - 17:02:13 EEST

Merhaba

Daha oncede sorulmustu biliyorum ama arsivlere ulasamadigim icin
sormak zorunda kaliyorum. Alcatel Speedtouch USB modemi SuSE 7.3
makinaya tanitmaya calisiyorum linux-usb.org daki howto dan hemen
hemen herseyi yaptim. Hemen hemen diyorum cunku orada gerekli gozuken
bir dosya ki bu da pppd nin bir plugini (pppoatm.so) sistemde yok,
kaynak koddan derleyeyim dedim ama orada da bulamadim. Bunu daha once
kurmus ve basarili olmus birileri varsa bana yardimci olabilirlerse
cok sevinirim. Bu arada ppp versiyonum 2.4.1.

--
Best regards,
 Korhan                          mailto:korhan@netkeyfi.com