[Linux] Suse 7.3 Installation sorunu

From: Selim Ober (sober@superonline.com)
Date: Tue 02 Apr 2002 - 13:26:47 EEST

Selamlar,

Bu soruyu daha once de sormustum fakat elimde daha detayli bilgiler var su
anda, o yuzden tekrar bi sorayim dedim:

Sorun Cd den install ettigimde kernel yuklendikten sonra takilip kaliyordu
(siyah ekran). Asagiya manuel ve text mode' sectigimde takilmadan once cikan
son 5 satiri yaziyorum, belki problemi belirlemede bi faydasi olabilir:

USING local APIC timer interrupts
calibrating APIC timer
..... CPU clock speed is 1694.9334 MHz
..... host bus clock speed is 0.0000 MHz
cpu: 0, clocks: 0, slice:0

Sistem:
islemci: P4 1.7
anakart: intel D850MV
harddisk seagate barracuda ATA IV (UDMA 5 kullanabiliyor)

Sevgiler, saygilar