[LKD-duyuru] Akademik Bilişim Linux Eğitim ve Seminerleri

---------

[LKD-duyuru] Akademik Bilişim Linux Eğitim ve Seminerleri

From: H. Coskun Gunduz <hcg_at_hcghost.com>
Date: Fri, 5 Feb 2010 10:39:00 +0200

Akademik Bilişim Konferansı bu yıl Muğla'da yapılıyor. Konferans kapsamında
LKD işbirliğiyle Linux eğitimleri ve seminerleri düzenleniyor.

Eğitimler, Erdem Bayer tarafından 6-9 Şubat tarihlerinde veriliyor (
http://ab.org.tr/ab10/linux-kurs.html).

Ayrıca Necdet Yücel ve Devrim Gündüz tarafından, Postfix, Sanallaştırma,
PostgreSQL, DNS/Mailman seminerleri verilecektir.

Konferansın ilk günü Pardus Paneli de mevcut. Halihazırdaki program için:
http://ab.org.tr/ab10/cerceve.html

H. Coşkun Gündüz...
LKD Seminer Çalışma Grubu