[Linux-programlama] Re: Flash Sniff

---------

[Linux-programlama] Re: Flash Sniff

From: Mehmet Gürevin <mehmetgurevin_at_gmail.com>
Date: Thu, 28 May 2009 21:49:16 +0300

Aslýnda wireshark ile domain dahil görebilmen gerekir. En azýndan http
1.1 requestindeki baþlýk bilgilerinde domain ve path i net olarak
yazmalýdýr. 1.0 kullanan istemci zaten kalmadý.

404 hatasýný görüdüðün tcp paketinden yukarý doðru inceleyerek
gidersen mutlaka request e ulaþýp hem get/post ile giden datayý hemde
domain ve path i net olarak görebilmen gerekir.

yine çözüme ulaþamazsan diðer arkadaþýnda dediði gibi sniffer özelliði
olan yada bu amaçla yazýlmýþ bir local proxy kurup, tarayýcýnýda bu
proxy üzerinden nete baðlarsan tarayýcýnýn tüm trafiðini proxy
sunucundan alýrsýn.

kolay gelsin...

28 Mayýs 2009 Perþembe 18:39 tarihinde Elvin Þiriyev <elvin_at_siriyev.net> yazdý: