[Linux-programlama] Re: PHP'de Chart/Grafik çizdirmek için kütüphane arıyorum

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'de Chart/Grafik çizdirmek için kütüphane arıyorum

From: Uğur Yıldız <yildiz.ugur_at_gmail.com>
Date: Mon, 25 May 2009 15:21:20 +0300

Grafiği çizdirmek için Flex kullanabilirsiniz... verileride AMFPHP gibi
basit bir framework ile alabilir şık bir şeyler yapablirsiniz... yalnız
biraz actionscript bilgisi gerekebilir... Flex IDE educaional lisansı
ücretsiz dağıtılmakta... illa Flex IDE kullanmak zorunda değilsiniz Flex SDK
Open Source IDE olarak ta Eclipse kullanabilir, mxml dökümanın derlemek
içinde komut satırından kasabilirsiniz... Ama tavsiyem Flex IDE çok kolay...

UÄŸur YILDIZ
ugur_at_uguryildiz.net