[Linux-programlama] Re: PHP'de Chart/Grafik çizdirmek için kütüphane arıyorum

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'de Chart/Grafik çizdirmek için kütüphane arıyorum

From: Omer Barlas <omer_at_barlas.com.tr>
Date: Mon, 25 May 2009 14:36:41 +0300

Nuri Akman @ 25-05-2009 14:26:
> Çizeceðim her bir grafikte 1000'in üzerinde veri olacak. Hepsi hepsi 5
> rakamdan oluþan basit bir Bar Chart deðil yani.

http://www.aditus.nu/jpgraph/

yalnýz intranet kullanýmý için lisans almanýz lazým diyorlar, o yüzden
açýkçasý hali hazýrda kullanýyor olmama raðmen hala deðiþtirip deðiþtirmeme
konusunda gidip geliyorum, ama kullanýmý gerçekten çok rahat.

bir de bu var;

http://pchart.sourceforge.net/

her ikisi de güzel kütüphaneler, ama plchart'ý da deðerlendireceðim.

--
Omer Barlas
omer_at_barlas.com.tr