[Linux-programlama] Re: Microsoft SQL Server' ı Linux Altında Kullanma için Tool

---------

[Linux-programlama] Re: Microsoft SQL Server' ı Linux Altında Kullanma için Tool

From: xenomur <xenomur_at_xenomur.com>
Date: Wed, 13 May 2009 22:59:03 +0300

SQSH kurdum ve inceledim ancak çok kullanışlı değil. X11 desteği de var
fakat hiç yeterli değil. Prompt haricinde kullanabileceğim X11 temelli
birşeyler var mı ? Yani prompta kullanmakta keyifli ama her seferinde basit
bir iş içinde kod yazmak istemiyorum. Ayrıca bir ihtimal sql bilgisi yeterli
olmayan birine basit işler yaptırmak isteyebilirim. Bu sebeple xwindow da
çalışacak bir tool arayışındayım. Bunu DataStudio güzel yapmış fakat ücretli
olması kötü. Önerilerinizi bekliyorum.

13 Mayıs 2009 Çarşamba 00:09 tarihinde S. Serdar Yuksel <

Murat GÜZEL