[Linux-programlama] Re: off-topic: TTNet Sınırsız Internette sınır mı?

---------

[Linux-programlama] Re: off-topic: TTNet Sınırsız Internette sınır mı?

From: Ümit Ünal <umit_ist_at_hotmail.com>
Date: Wed, 13 May 2009 14:15:52 +0000

Örnek verim 1mbps sınırsız kullanıyorsunuz.Ttnet bunun fiyatını değiştirmiyor sadece hızını 8mbps yapiyor.ama bu sadece 15 Gblik veri indiriminde geçerli 16gb geldiğinizde hız eskisine döncek.Gece yarısından sonra külkedisine dönme gibi bişey :D

Bugünkü tarifelerinin devam ettiğini bildiren Demircan, yeni tarife ile ilgili bilgi verirken de, ''8 Mbps'ye kadar 4 GB kotalı 29 lira, 8 Mbps'ye kadar 6 GB kotalı 39 lira ve 8 Mbps'ye kadar sınırsız 49 lira. 15 GB'lik bir sınır koyuyoruz. Buradaki suistimalleri engellemek için...'' şeklinde konuştu.

Burdaki suistimal nedir ben onu anlayamadım benim hakkım ya 8mbps gerzek sanane nasıl kullanırsam kullanırım interneti.İstersem tüm binadaki komşularımlada paylaşırım.

Halen insanları kotaya zorlamakdan zevk mi alıyorlar anlamıyorum ya.?