[Linux-programlama] Microsoft SQL Server' ı Linux Altında Kullanma için Tool

---------

[Linux-programlama] Microsoft SQL Server' ı Linux Altında Kullanma için Tool

From: xenomur <xenomur_at_xenomur.com>
Date: Tue, 12 May 2009 22:06:48 +0300

Herkese Merhaba,

Mono Project altında GTK# kütüphanesini kullanarak kendi nezdimde bir linux
desktop uygulaması yapıyorum. Bu uygulamanın bir parçası ise uzaktaki bir
microsoft sql server' a bağlanmakla ilgili. Bu noktada bir sorunum yok ancak
microsoft sql server' a bağlanıp veritabanı yönetimi yapabileceğim ve sql
sorguları çalıştırabileceğim bir arabirim arıyorum. Free olarak
kullanılabilecek bir tool biliyor musunuz ? Önerileriniz var mı ? Ben Aqua
Data Studio isminde bir tool buldum ancak paralı olduğu için kuramadım.
Önerilerinizi bekiyorum.

--
Murat GÜZEL