[Linux-programlama] Re: foreach Hakkýnda Yardým

---------

[Linux-programlama] Re: foreach Hakkýnda Yardým

From: anýl özselgin <anil.ozselgin_at_gmail.com>
Date: Sun, 10 May 2009 13:51:46 +0300

Burdaki kodu aynen calistirdim, son satir haricinde problem cikarmiyor. Son
satirdaki problem EOF 'dan olmalý.
Fakat önemli bir nokta var ki aslýnda her satýrda bulunanlar string (içinde
sayýlarýn geçmesi bunu deðiþtirmez), ve her satir \n ile bitiyor.

http://www.php.net/manual/en/function.file.php

file fonksiyonuna gerekli parametreleri verirseniz, satýr bitiþ
karakterlerini almadan dosyayý okuyabilirsiniz. Bu da regexp'inizin her
ortamda düzgün çalýþmasýný saðlar.

09 Mayýs 2009 Cumartesi 17:57 tarihinde Elvin Þiriyev <elvin_at_siriyev.net>yazdý:

Anýl Özselgin