[Linux-programlama] Re: foreach Hakkında Yardım

---------

[Linux-programlama] Re: foreach Hakkında Yardım

From: Bedreddin SAHBAZ <bedo_at_sahbaz.name.tr>
Date: Sat, 9 May 2009 19:51:07 +0300 (EEST)

Þimdi bir þey denedim. Dosyadaki sayýlarýn bir kýsmýný array ile girip
foreach ile çekince kodlarým düzgün çalýþýyor ama bu verileri txt
dosyasýna atýp ordan çaðýrýnca olmuyor. txt dosyasýndan nümerik deðer
okumanýn bir püf noktasý mý var acaba? Sanki çektiðim tüm veri string gibi
deðerlendiriliyor gibi geldi bana?

Saygýlarýmla..