[Linux-programlama] foreach Hakkýnda Yardým

---------

[Linux-programlama] foreach Hakkýnda Yardým

From: Bedreddin SAHBAZ <bedo_at_sahbaz.name.tr>
Date: Sat, 9 May 2009 17:34:05 +0300 (EEST)

Merhabalar,

Yapmak istediðim þey basit ancak bir türlü mantýðý çözemedim. Bir txt
dosyasýndan verileri satýr satýr okuyarak belli kritere uymayanlarý ekrana
yazdýrmak istiyorum. Bunun için þöyle bir kod yazmayý denedim;

<?
$dosya = "barkod.txt";
$icerik = @file($dosya);
if (!$icerik)
echo "Dosya açýlamadý.";
else
{
foreach ($icerik as $satir)
if (!ereg("^[0-9]+$",$satir))
{
echo $satir . "<br>\n";
}
}
?>

Bu þekilde kodu çalýþtýrýnca barkod.txt dosyasýndaki tüm kayýtlarý vermeye
devam ediyor. Ben istiyorum ki içinde harf olan satýrlarý göreyim sadece.
foreach'in kullanýmý ile ilgili bir hata yapýyorum sanýrým. Belki de çok
basittir. Listeyi gereksiz meþgul ettimse özür dilerim.

Saygýlarýmla..