[Linux-programlama] Re: PHP Mimarisi

---------

[Linux-programlama] Re: PHP Mimarisi

From: Mustafa Aldemir <m_aldemir_at_yahoo.com>
Date: Sun, 3 May 2009 02:55:23 -0700 (PDT)

From: xenomur <xenomur_at_xenomur.com>
Subject: [Linux-programlama] Re: PHP Mimarisi
To: "Özgür yazılımlarla çeşitli dillerde yazılım geliştirme" <linux-programlama_at_liste.linux.org.tr>
Date: Sunday, May 3, 2009, 12:14 PM

Evet aynen istediğim bu. Interpreter lara karşı ilgim var. Ben daha
önce .net tabanlı olarak web uygulaması geliştirme platformu yazdım. B
dilinin compiler' ından  esinlendim ve o compiler' ı inceledim. Şu
anda ise farklı bir proje yapmalıyım bunun için de php' nin
interpreter' ını incelemem gerekiyor. Örneğin for için neler yaptığına
bakmam lazım ya da sort için yaptığı algoritmaya bakmalıyım. Ayrıca
arrayler için yaptıklarına vs.. vs.. sonuç olarak mimariyi biliyorum
hepsi klasik server-side scripting mimaride. Siz sayfayı istiyorsunuz
server size bu sayfanın yorumlayıcına gönderiyor ve yorumlayıcı da
size html çıktı veriyor. Bu kısmı sormuyorum. Sizin de dediğiniz gibi
interpreter' ı soruyorum. Ayrıca bağışlayın çok yanlış konuşuyor
olabilirim open source değil ise :) Çünkü ben open source olduğunu
sanıyorum. Ben internetten aradım ancak bu yorumlayıcıya bir türlü
ulaşamadım. Farklı framework ler görüm php ile ilgili ve bunların
kodlarını da gördüm ama asıl aradığım ana yorumlayıcı.

Teşekkürler ...

Murat GÜZEL

03 Mayıs 2009 Pazar 03:38 tarihinde anıl özselgin