[Linux-programlama] Re: Mysqlde depolama

---------

[Linux-programlama] Re: Mysqlde depolama

From: Ismail ASCI <ismail.asci_at_gmail.com>
Date: Tue, 23 Jun 2009 15:48:52 +0300

Pardon ama innodb'nin neden myisam'dan yavas oldugunu aciklayabilir misiniz?
Ben hemen innodb onerimle ilgili aciklamayi suradaki benchmark'la yapmis
olayim:
http://www.mysqlperformanceblog.com/2007/01/08/innodb-vs-myisam-vs-falcon-benchmarks-part-1/

Muhtemelen Ahmet Bey'in uygulaması yogun sorgularla yuzyuze kalmayacak ama
en azindan sizin "MyIsam tablo tipi tabloya yazarken yavaÅŸ olsa da select
ederken innodbden *çok* *çok* daha hızlı bir tablo tipidir" açıklamanıza
yanıt olacaktır.

Mysql bile myisam'i "mecburiyetten" on tanimli motor olarak kabul etmisken,
myisam'i bu kadar savunmak biraz garip oluyor.

Saygılar.

Ismail ASCI