[Linux-programlama] Re: PHP ile tablo içeriğini almak?

---------

[Linux-programlama] Re: PHP ile tablo içeriğini almak?

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Tue, 23 Jun 2009 12:57:55 +0300

Başlık "PHP ile tablo içeriğini almak" ise http://php.net/domdocument en
güzel seçeneğiniz.

2009/6/23 Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>

> Merhaba,
>
> Size jquery öneriyorum. jquery kullanın, browser önemli değil. Bu, sizi
DOM üzerinde enfes güzellikte gezdirecek güzelliğe sahiptir.

> Örneğin: $("TD") Sayfadaki tüm TD'leri işaret eder.
>

> Mucibirahman İLBUĞA yazmış:
>
> Selamlar,
> :)
> Bir kod örneği inceleyerek sorunu çözdüm ama Firefox'da sorunsuz
çalışmasına rağmen IE de saçmalıyor? Tecrübeniz var mı? DOM falan diyor
ama???

> Kolay gelsin,
> Mucip:)
>
> Nuri AKMAN yazmış:
>
> Tekrar Merhaba,
>
> Aklın yolu birdir. Ben de tarihe not düşmek adına belirtmek isterim ki,
çözümü sizden 2 dakika önce listeye postalamıştım ;-)

http://www.webcredible.co.uk/user-friendly-resources/dom-scripting/striped-tables.shtml

çağırdıktan sonra jquery (selectors başlığı) ile tüm TD'lerin innerHTML veya
text değerlerini çekip sonucu bir TEXTAREA içine atıp sonra da formu POST
ederek tablonun verilerini alabilirsiniz.

içeriğini metin dosyaya yazdırmam gerekiyor. Bu tablo nesnesinin satır ve
sütunlarına ulaşarak orada bulunan verilere nasıl ulaşabilirim?

veritabanından çekilmiyor. Tek çare programın oluşturduğu tablo üzerinden
okumaya çalışmak...

> Selamlar,
> Nuri AKMAN

Elvin Åžiriyev