[Linux-programlama] Re: Mozilla Prism : Web uygulamanız Desktop uygulaması olsun !

---------

[Linux-programlama] Re: Mozilla Prism : Web uygulamanız Desktop uygulaması olsun !

From: Timuçin Kızılay <tim_at_savaskarsitlari.org>
Date: Fri, 19 Jun 2009 13:23:59 +0300

Windows'da kendi yazdığım web tabanlı bir uygulamayı kullanıcıların
masaüstünde ikonlar şeklinde tanımladım, prism kullanınca kullanıcılarda
kafa karıştırabilecek firefox menüleri, adres satırı vb. olmadığı için
çok kullanışlı oldu.

Kubuntu kurulu kendi makinamda prism eklentisini firefoxa kurdum,
masaüstüne ikon koydu ama tıklayınca boş firefox sayfası açıyor. Ubuntu
son versiyonu kurulu başka bir makinada daha denedim yne aynı. Ya prism
eklentisinin linux versiyonu sorunlu ya da benim linux makinalarda sorun
var anlayamadım.

Linux'da deneyip kullanan var mı bunu?