[Linux-programlama] Re: Plone 3.2 + Apache 2.2

---------

[Linux-programlama] Re: Plone 3.2 + Apache 2.2

From: Engin Yüce <enginy88_at_gmail.com>
Date: Sun, 14 Jun 2009 14:23:36 +0300

Merhaba dağıtımım ubuntu 9.04, son updateler yapılı durumda.. Apache
mod-available klasöründe rewrite ve proxy.load ve .conf d dosyaları
bulunmakta. ln -s ile mod-eneblabled klasörüne soft link yaparak aktif
ediyorum modülleri. Zaten bunları aktif etmediğim zaman proxypass komutunu
tanımadıgını apachectl graceful komutunu verdigimde ekrana hata olarak
yazdırıyor. Daha detaylı incelemek isterseniz diye /var/log/apache2 klasörü
altındaki log dosyalarını gönderiyorum. (bazı denemelerde logları ayrı
dosyaya yazdırmıstım)

İlginiz için teşekkürler,
İyi Çalışmalar
Engin Yüce

14 Haziran 2009 Pazar 03:52 tarihinde Kerem Karakas

| c0d3 = <Cr4Ck^M_at_st3r> |