[Linux-programlama] Re: On the fly Zip yapma

---------

[Linux-programlama] Re: On the fly Zip yapma

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Fri, 05 Jun 2009 11:05:30 +0300

Merhaba Ömer Bey,

Birçeşit File Upload mekanizması ile kullanıcıdan gelen dosyaları
topluyorum. Bir web arayüzü sayesinde de gönderilen dosyaları download
ettiriyorum.

Eğer kullanıcı 20 dosya göndermişse 20 defa download etmek yerine bir
defada .ZIP dosya olarak indirsin istiyorum.

Ayrıca, gönderilen dosyalar çalıştırıldığında benim için risk
oluşturabilecek içerik de barındırabilir (örnek: .php dosyası
gönderilmesi durumu). Eğer, ben dosya indirme işimi bu şekilde .ZIP
aracılığı ile halledersem ve kullanıcı orjinal dosyanın linkine
bilemezse "tür kısıtı getirmeksizin" tüm dosyaları sistemimde kabul
edebilirim.

Diğer taraftan, gelen dosyaların tümünü bir klasörde saklıyorum. Bunları
1 hafta bekletip sileceğim. Dolayısıyla bu anlamda sorunum yok.

Omer Barlas yazmış: