[Linux-programlama] Re: allow_url_fopen

---------

[Linux-programlama] Re: allow_url_fopen

From: Bünyamin <bunizz_at_gmail.com>
Date: Wed, 3 Jun 2009 00:05:30 +0300

Selamlar,

Kullanmakta olduğunuz koları değiştirmeyi deneseniz?

allow_url_fopen = Off durumdan iken, cURL kullanabilirsiniz bildiğim kadarıyla.

Php manual sayfasından cURL [1] kullanımına bakarsanız sanırım
yardımcı olacaktır.

Güzel örnek kodlar [2] mevcut, hem de türkçe açıklamalar var.

[1] http://tr.php.net/curl
[2] http://tr.php.net/manual/tr/curl.examples.php