[Linux-programlama] remote connection yapan bir program arıyorum. öneri yapabilecek olan var mı?

---------

[Linux-programlama] remote connection yapan bir program arıyorum. öneri yapabilecek olan var mı?

From: Volkan Kepoglu <vkepoglu_at_gmail.com>
Date: Fri, 30 Jan 2009 21:02:35 +0200

sayýn liste üyeleri,

xp'nin dos ortamýnda çalýþabilen ve uzaktaki bir sunucuya secure ssh
protokolü ile baðlanabilen ve komut satýrýndan parametre kabul eden
open/free source bir program biliyor musun?

programýn tam olarak þunu yapmasýný istiyorum:

command prompt iken (dosda) kullanýcý adý ve þifresi þu olan, adresi
þu alan sunucuya baðlan, ve
local makinedeki (programýn çalýþtýðý bilgisayardaki) þu dosyayý
sunucadaki þuraya kopyala demek istiyorum.

böyle bir iþi yapabilen önerebileceðiniz bir program var mý?

saygýlarýmla,
volkan kepoglu