[Linux-programlama] Re: AJAX'ta türkçe sorunu

---------

[Linux-programlama] Re: AJAX'ta türkçe sorunu

From: Ayhan YÝÐÝD <ayhan.yigid_at_multimedya.com>
Date: Wed, 28 Jan 2009 10:52:50 +0200

:) Ya arkadaþlar. Ben o kodu düzenlemedim. iso-8859-9 bunun yerine utf-8
vs. vs. olarak deðiþtireceginizi düþündüm ama sanýrým çözüm önerim tamamen
çöpe gitti :) aþaðýda yer alan kýrmýzý bölümle iþaretlenmiþ karakter
setlerinden hangisini istersen kullan.. Gerisi sadece teferruat.

<?php header("Content-Type: text/html; charset=utf-8"); ?>
<?php header("Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1"); ?>
<?php header("Content-Type: text/html; charset=iso-8859-9"); ?>