[Linux-programlama] ajax yardım..

---------

[Linux-programlama] ajax yardım..

From: onuRRR <cversuscobol_at_gmail.com>
Date: Wed, 21 Jan 2009 17:48:55 +0200

Arkadaşlar merhaba ;

Ekteki kodlarda yapmak istediğim özelte;

İlk drop-down menude gelen illerden biri seçildiğinde ikinci drop-down da bu
ilin ilçelerini seçmek ve tekrar o ilçe seçildiğinde de o ilçeye ait
bilgilerin drop-downda listelenmesi ve tekrar seçilebilir olması (özetle
multi drop-down).

Sorunum;

İlk drop-down da ili seçtiğimde ilçeler çıkıyor fakat bu drop-down da ilçeyi
seçemiyorum. Aldığım hatanın print-screenini de ekte gönderiyorum, benim
tahminim ilce_bul.php de kullnadığım "form". Sizde fikrinizi söylerseniz
sevinirim, şimdiden teşekkürler.

--
antiCobol..