[Linux-programlama] Re: usb servo motor kontrolü..

---------

[Linux-programlama] Re: usb servo motor kontrolü..

From: Rüştü Derici <rustuderici_at_gmail.com>
Date: Tue, 20 Jan 2009 15:50:57 +0200

hehehe amaç zaten harici bir şey koymamak .. çok kolay bir mevzu değil
tabii ki .. donanım programlama konusunda birazcık derinleşmek ve
hatta belkide çekirdekte çözmek gerekebilir emin değilim..neticede bir
sinyal üreticisi gerekiyor ki cpu muz var ..ve zamanlayıcı olarakta
ram de çalıştıracak bir nanosleep() ile milisecond düzeyinde
beklemeler ile halledilebilir..harici bir chip bize bağlanabileceğimiz
bir yer veriyor ama arkada yaptıkları bizim bilgisayarda rahatlıkla
yapabileceğimiz işlemler neticede..

sorun usb üzerinden ürettiğimiz sinyalleri motora bir arayüz
olmaksızın ,direk verebilmek ..:)
hikaye burda karışıyor..