[Linux-programlama] Re: Web sitesi üzerinden sms gönderimi.

---------

[Linux-programlama] Re: Web sitesi üzerinden sms gönderimi.

From: HASAN SERTÇELİK <hasan_at_sertcelik.net>
Date: Tue, 20 Jan 2009 10:50:45 +0200

Geçen yýl türkcell ana bayilerinden birine sms gönderim sistemi
hazýrlamýþtým.
Hatýrladýðým kadarýyla türkcell alt yapýsý dakikada (teoride) 100 bin
sms gönderebilecek bir yapýda idi (tek bir server için).Tabi türkcellin
serverine baglanacak serverin ve bandwithin bu hýzdaki etkisi çok önemli.
Ancak türkcell sadece ana bayilerine bu sistemi kullanma izni veriyor.
Þu an bende kendim için bir sms sistemi kullanma hazýrlýðýndayým ve
kaynaksms'nin fiyatlarý ekonomik geldi, ancak hizmet kalitesi ve
sürekliliði konusunda tereddütlerim var.
Hasna Sertçelik.

Recep KIRMIZI yazmýþ: