[Linux-programlama] Re: php file() fonksiyonu aðýr çalýþýyor.

---------

[Linux-programlama] Re: php file() fonksiyonu aðýr çalýþýyor.

From: Bünyamin <bunizz_at_gmail.com>
Date: Thu, 15 Jan 2009 12:59:07 +0200

2009/1/14 Elvin Þiriyev <elvin_at_siriyev.net>

> dosyayý localde çaðýrýyorsanýz tarayýcý ekrarnýndan çaðýrmayý deneyin. yine
> yavaþ mý?

Hayýr, tarayýcýda çok hýzlý bir þekilde açýlýyor.

> ayný sunucuda çaðýrýyorsanýz sunucunuzdan ping sürelerine bakýn.

    Paket: Giden = 4, Gelen = 4, Kaybolan = 0 (0% kayýp),
Mili saniye türünden yaklaþýk tur süreleri:
    En Az = 7ms, En Çok = 42ms, Ortalama = 18ms

> aklýma DNS sorunu gibi geliyor. file_get_content 'i denemeye çalýþýn.

Evet bu sorunumu çözdü. *file_get_contents* fonksiyonunu kullanýnca sorunum
ortadan kalktý.

> ve son olarak da çaðýrdýðýnýz dosyanýn hazýrlanma süresini kontrol edin.
> dosya zor sql sorgularýndan vs geçiyor olabilir.

Sitenin kendisi çok seri þekilde açýlýyor. Herhangi bir zorlanma yok.