[Linux-programlama] Re: Yan: Re: php IDE ve kaynak

---------

[Linux-programlama] Re: Yan: Re: php IDE ve kaynak

From: Mehmet Gürevin <mehmetgurevin_at_gmail.com>
Date: Wed, 14 Jan 2009 09:47:48 +0200

Bashettiðiniz gibi bir ide'ye, sanýrým demek istediðiniz .net studio
gibi bir ide'ye php için þimdiye kadar rastlamadým. Tercihinizi
java'dan yana kullanýrsanýz frameworkler ile bashettiðiniz gibi
iþlemleri yapan eclipse eklentileri mevcut. Ancak ms'nin
sürükle-býrak-çalýþtýr politikasý açýk kaynak tarafýnda pek destek
bulmaz. Ayný rahatlýðý(bu kavram göreceli tabiki) php'de veya diðer
açýk kaynaklý dillerin ide'lerinde bulabileceðinizi sanmýyorum.

Bence kodlarla bu iþin nasýl yapýldýðý ile ilgilenin ve tadýný
çýkartýn. Ýlerleyen zamanlarda diðer arkadaþýnda dediði gibi
frameworkler kullanarak bu iþleri yine kod ile kolayca
halledebilirsiniz. Düþünüldüðü kadar zor veya karmaþýk deðillerdir.

Kolay gelsin...