[Linux-programlama] Re: Netsis programının veritabanının internet üzerinden erişimi

---------

[Linux-programlama] Re: Netsis programının veritabanının internet üzerinden erişimi

From: Bülent Aydin <bullaydin_at_gmail.com>
Date: Tue, 13 Jan 2009 15:24:55 +0100

Slm,

bu kadar hassas isletme bilgilerinin yer aldigi bir veri tabanini dogrudan
internet erisimine acmak yerine , bence ihtiyaciniz olan verileri (stok ve
cari bilgilerini) belirli periyotlarda web sitesinin direkt olarak
kullandigi bir veritabanina aktarmanizi tavsiye ederim... Bu amac icin
mevcut open source ETL araclarini kullanabilirsiniz.

kolay gele...

Bülent Aydın
openpoint
IT Consultancy &  Development Services