[Linux-programlama] Re: PHP HTML DOM Parser (anahtar sozcukler: cookie, php, dom)

---------

[Linux-programlama] Re: PHP HTML DOM Parser (anahtar sozcukler: cookie, php, dom)

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Tue, 13 Jan 2009 09:27:56 +0200

Sadece Curl:

Örnek kod:

$headers = array();
    //$headers['Referer'] = "http://www.............................";
    $headers['Content-Type'] = "application/x-www-form-urlencoded";

$data = "a=b&c=d";

$url = 'http://............';
$ch = curl_init();
    curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, $url);
    curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
    curl_setopt($ch, CURLOPT_TIMEOUT, 60);
    curl_setopt($ch, CURLOPT_HTTPHEADER, $headers);
    curl_setopt($ch, CURLOPT_USERAGENT, $_SERVER['HTTP_USER_AGENT']);
    curl_setopt($ch, CURLOPT_COOKIEFILE, "cookie.txt");
    curl_setopt($ch, CURLOPT_COOKIEJAR, "cookie.txt");
    curl_setopt($ch, CURLOPT_POST, 1);
    curl_setopt($ch, CURLOPT_POSTFIELDS, $data);

    $data = curl_exec($ch);

    if (curl_errno($ch)) {
        print "Hata: " . curl_error($ch);
    } else {
        echo $data;
    }
    curl_close($ch);

bu kod $url ye POST ile değer ve cookie.txt deki çerez değerlerini gönderir.
yeni çerez değerlerini de yine cookie.txt ye yazar.

Elvin Åžiriyev
http://siriyev.net