[Linux-programlama] Re: php IDE ve kaynak

---------

[Linux-programlama] Re: php IDE ve kaynak

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Sat, 10 Jan 2009 11:41:16 +0200

merhaba,
eclipse pdt, netbeans-6.5 (for php), quanta,(linux veya windows),
ultraEdit (yalnızca windows)
bunlar güzel ideler ben şuan vim ve eclipse kullanıyorum. vim ide değil
editördür ancak gerçekten çok hoş özellikleri var. alışana kadar zor ama
sonrasında diğerlerinden daha çok serbestlik sağlayacak özelliklere
sahip. bence hepsi bir birinden güzel ideler. deneyip kendinize en
uygunu kendiniz bulabilirsiniz.

iyi günler.

/**
* @author Atıf CEYLAN