[Linux-programlama] Re: Landan telefon bağlamak

---------

[Linux-programlama] Re: Landan telefon bağlamak

From: Ahmet Yılmaz <alpim25_at_gmail.com>
Date: Tue, 6 Jan 2009 02:16:06 +0200

Voip hesabımı kendi programı dışında başka bir programda sip
sunucusuyla ayarladığımda ücretsiz arayamıyorum. voip modemlerde
denemedim. linux için sip programı kullansam, bedava aramasını
kullanamacağım. Bunun dışında cebi aramak ucretli ama bilgisayara cebi
bağlasam aylık sabit ücreti oder, sınırsız konuştururum.
05 Ocak 2009 Pazartesi 12:37 tarihinde Omer Barlas