[Linux-programlama] PHP ile birden fazla sütunda arama yapmak

---------

[Linux-programlama] PHP ile birden fazla sütunda arama yapmak

From: Erdem Uyguner <erdem.linux_at_gmail.com>
Date: Mon, 5 Jan 2009 15:38:50 +0200

Merhabalar...

$result = mysql_query("SELECT * FROM yazi WHERE baslik LIKE '%$search%'");

komutuyla arama yaptırıyorum ancak bu komut ile sadece baslik isimli
kolondaki veriler içerisinde bulunan sonuçlar listeleniyor...
benim istediğim aynı tabloda bulunan yazi adlı kolondaki veriler
arasında da arama yaptırabilmek.

Acaba bunu yapabilmek için komutu nasıl düzenlemem gerek?

Şimdiden zaman ayırıp cevap yazan herkese çok teşekkür ederim.