[Linux-programlama] Re: Landan telefon baÄŸlamak

---------

[Linux-programlama] Re: Landan telefon baÄŸlamak

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Mon, 5 Jan 2009 11:44:16 +0200

Bazý ADSL modemler kendi üzerinde VOIP uygulama gömülü olarak geliyor
modemin arkasýna takacaðýnýz paralel herhangi bir telefonu kaldýrýp
ilgili kombinasyona basýnca ( mesela #*# ) normal çevir sesi özel bir
çevir sesine
dönüþüyor ve aradýðýnýz numara sanki normal telefonla aranýyor gibi
voip bir program aracýlýðýyla aranýyor. Burada ne bilgisayar bilmenize
ne bir bilgisayar sahibi olmanýza gerek kalýyor.
Örn : Zoom modemin bazý modelleri :
http://www.zoom.com/products/voip_products.html

Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/