[Linux-programlama] FPDF türkçe karakter problemi

---------

[Linux-programlama] FPDF türkçe karakter problemi

From: Onur Canci <onur.canci_at_gmail.com>
Date: Fri, 2 Jan 2009 14:50:16 +0200

Merhabalar,

FPDF kullanarak php ile PDF oluşturmaya çalışıyorum.
Ancak türkçe karakterleri bir türlü düzgün olarak bastıramadım.

UFPDF'i denedim yine sonuç aynı. Listede ufak bir araştırma yaptım bazı
arkadaşlar text fonksiyonunun
içine iconv yazmayı tavsiye etmişler ancak bunu yaparak da sonuç alamadım.

http://www.fpdf.org/ adresindeki yönergeleri uygulayarak yeni bir font
oluşturayım dedim ancak sanki bu da çok sağlıklı
olmadı gibi font'u yüklediğim zaman hata verdi.

Acaba FPDF ile türkçe karakter yazdıran arkadaşlar bu sorunu nasıl aştılar?
Türkçe font database'i bulabileceğim bir adres var mıdır?

Teşekkürler

--
M. ONUR CANCI