[Linux-programlama] Re: SESSOIN problemi

---------

[Linux-programlama] Re: SESSOIN problemi

From: OKAN <liste_at_ari-tech.com>
Date: Thu, 30 Apr 2009 18:13:03 +0300

Kullanıcı cookie ile login olunan farklı sitelere girebiliyor. Mutlaka browser kaynaklı bir kısıtlama soz konusu ama bu sorunu her sitede yaşamaması, benim cookie tanımlamarımda bir hata oldugunu düşünmeme neden oluyor.

Ozellikle cookie.domain ve path ayarlamaları uzerine odaklandım, bu ayarların optimumum nedir?

Saygılar
OKAN