[Linux-programlama] Re: SESSOIN problemi

---------

[Linux-programlama] Re: SESSOIN problemi

From: OKAN <liste_at_ari-tech.com>
Date: Thu, 30 Apr 2009 17:53:42 +0300

Sorun uzaktaki bir kullanýcýda, sorun yaþayan kullanýcýya
print_r($_COOKIE); sayfasýnýn cýktýsýný aldýrdým, kendi cookie'mi goremedim. Kullanýcý ile surekli iletiþim halinde olmamadýgým icin her testi gerçekleþtiremiyorum.

Ama sorunun cookie yazýlamamasý oldugunu dusunuyorum ben de.

Bu neden kaynaklanabilir? Sanki PHP, Session'ý takip edebilmek için cookie yaratamýyor. Ama bu sorun bazý kullanýcýlarda oluyor sadece. Ve bu kullanýcýlar farklý sitelere login olabiliyor.

php.ini icinde ya da ini_set ile ayarlamam gereken kritik bir guvenlik ayarý mý gerekiyor acaba?

Saygýlar
OKAN