[Linux-programlama] SESSOIN problemi

---------

[Linux-programlama] SESSOIN problemi

From: OKAN <liste_at_ari-tech.com>
Date: Thu, 30 Apr 2009 17:32:09 +0300

Merhabalar, login.php ile sisteme giriş yapılan bir PHP scriptim var. Script yalnızca DB'den kontrol edip
<?
session_start()
$_SESSION['logged']="1";
?>

ile girişi yapıyor. Kullanıcıların bazıları, tum databese kontrollerini gecip $_SESSION['logged']="1"; atamasına kadar geliyor ancak ne yazık ki daha sonra login olamıyor, bu deger session'dan kayboluyor.

Sorunun nedenini bulamadım, sanki kullanıcya Cookie atilamiyor ya da firewall gibi birsey benim attıgım cookie'yi siliyor.

Bu sorun 1000 kullanılıcı sistemde bilinen 4 kişi de var.

nedeni ne olabilir? Session'ların saglıklı calısmasının onundeki engel
cookiedomain, cookie_path gibi tanımlamalardan kaynaklanabilir mi?

session.cookie_domain
session.cookie_path

gibi değerlerin nasıl ayarlanması lazım?

Saygılar
OKAN