[Linux-programlama] Re: /var/log

---------

[Linux-programlama] Re: /var/log

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Thu, 30 Apr 2009 01:00:51 +0300

O zaman muhtemelen aradýðýnýz komut
"Yüce Tekol"'un bahsettiði strings komutudur (ki bende yeni öðrendim)
Öte yandan bir log dosyasý binary(ikili) olarak oluþturuluyorsa bunun kesinlikle
bir sebebi vardýr yani az önceki örnekte olduðu gibi özel bir yazýlýmla okunmasý
için hazýrlanmýþ olabilir ( yani belli bir db yapýsýnda kaydedilmiþtir )

2009/4/30 Hanifi GOKTAS <hanifi_goktas_at_hotmail.com>:
> deðil malesef sadece faillog dosyasi deðil 4-5 tane daha dosyanýn içeriði
> sadece bahsettiðim komutla okunabiliyor. ürettiði çýktý more komutuyla ayný.
> Komutu Ahmet Hakan Göktaþ adýnda bir hoca suse kursu sýrasýnda söylemiþti.
> Bir yerlerden mail adresini bulsam soracaðým.

>>> kullanýyordum. çok lazým oldu ve bir türlü komutun adýný

Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/