[Linux-programlama] Re: Şifrelenmiş metni eski haline getirme?

---------

[Linux-programlama] Re: Şifrelenmiş metni eski haline getirme?

From: kerim fırat <coderamiral_at_hotmail.com>
Date: Thu, 23 Apr 2009 20:24:30 +0300

crack konusunda W32dasm vazgeçilmezim;). ama algoritmayı çözmek hiçde kolay olmayacak. kolay gelsin

Date: Thu, 23 Apr 2009 19:51:10 +0300
From: mucip.ilbuga_at_gmail.com
To: linux-programlama_at_liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-programlama] Re: Şifrelenmiş metni eski haline getirme?

Selamlar,
Delphi ile yazılmış programları formlarına kadar tekrar koda çeviren programlar olduğunu okumuştum. Böyle bir kolaylık yok mu 64 K lık bu program için?

W32dasm ile kodu incelemeye çalıştım ancak dediğiniz gibi ASM bilmeden boğuluyor insan içerisinde :(
Kolay gelsin,
Mucip:)

hal 2000 hal yazmış:
IDAPro, OllyDbg eğer 2.pc'iniz varsa WinDbg(Microsoftun toolu :) )
eğer Win98'de de program çalışıyorsa softice'ın zerafetine bakın
derim.

Tabii ki bu araçların hiç biri size asm bilmeden fikir dahi veremez :)