[Linux-programlama] Re: Şifrelenmiş metni eski haline getirme?

---------

[Linux-programlama] Re: Şifrelenmiş metni eski haline getirme?

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Thu, 23 Apr 2009 12:42:22 +0300

Selamlar,
Program Findoz'da yazılmış. 64 K'lık bir exe program... ASM bilmiyorum.
Keşke bilebilseydim :(

Bu şartlar altında ne önerirsiniz? Mesela örnek metinleri şifreleyerek
şifrelenmiş metinden tersine mühendislik yapılabilir mi? Bu konuda
kaynak ve önerileriniz var mı?

Kolay gelsin,
Mucip:)

kerim fırat yazmış: