[Linux-programlama] sıkıştırma

---------

[Linux-programlama] sıkıştırma

From: kerim fırat <coderamiral_at_hotmail.com>
Date: Mon, 20 Apr 2009 15:56:31 +0300

selamlar arkadaşlar.ben gömülü sistemler üzerine bir proje geliştiriyorum. iki makina arasında resim veya video aktarımını yapacağım.bunu bluetooth ile sağlıyacağım.kendim ihtiyacım doğrultusunda driver yazdım. fakat resim ve video sıkıştırma ile ilgili etkili bir algortmaya ihtiyacım var. öneride bulunacak kişilere minnetdar kalırım. iyi çalışmalar.