[Linux-programlama] Re: php Zend Framework @ linux

---------

[Linux-programlama] Re: php Zend Framework @ linux

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Tue, 14 Apr 2009 18:42:18 +0300

böyle bir sıkıntıya daha önce hiç raslamadım,
magic_quotes ile ilgiliyse .htaccess 'e
php_value magic_quotes_gpc off
ekleyerek deneyin. olmazsa php ini'den iptal edin (default olarak kapalı
olması lazım diye biliyorum)

çözülmezse Zend_Session kullanım şeklinizi anlatırsanız bakalım. kolay
gelsin.

Elvin Åžiriyev
http://elvin.siriyev.net