[Linux-programlama] Re: Betik Yazma

---------

[Linux-programlama] Re: Betik Yazma

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Mon, 13 Apr 2009 15:20:46 +0300

ve bu arada xcache denilen ÅŸey burada (
http://xcache.lighttpd.net/wiki/XcacheApi) anlatılan fonksiyonlar ise -ki
basit bir cache yönetimi gibi duruyor- kodlarınızda bir sıkıntı olabilir.
hata aldığınız sayfadan ilgili bir parça kod gönderirseniz çözüm
bulunabilir.

Elvin Åžiriyev
http://elvin.siriyev.net