[Linux-programlama] Re: Bir php sorusu

---------

[Linux-programlama] Re: Bir php sorusu

From: Adem Alp YILDIZ <ademalp_at_gmail.com>
Date: Fri, 3 Apr 2009 14:55:51 +0300

Merhaba,

Bir yerde sanýyorum ki bu listelere üye olurken bir metin okumuþtum.
Soru sormadan önce yapýlmasý gerekenler tarzýnda bir metindi. Bunlarý
okudum, bu aralamalarý yaptým, bunlarý denedim gibi bir uslüp
kullanarak soru sorulmasý gerektiðine ait bir yazýydý. Bu tür þeyleri
pek seven bir toplum deðiliz. Soru sorulduðunda pek bilgi vermiyoruz.
Özelimize tacizde bulunulacak gibimi hissediyoruz acaba. Nerelerde
araþtýrma yapýldýðý yazýlýrsa ya da denenen yöntemler söylenirse cevap
verecek kiþi için araþtýrma zamanýný kýsaltýrýz.

Þunu yapacaðým ama yardým lazým tarzýnda ki postalara cevap bile verilmemeli.

Not: Unutmayalým ki bizden tecrübeli en azýndan bir kiþi daha vardýr :-D
Acemilere de acýmayýn. Basýn tokatý :-D

Ýyi Çalýþmalar
A.